To jest teraz modne – logomania
Tommy Hilfiger t-shirtTrend z lat 80’ wraca na salony z podwójną siłą. Dawne epatowanie logo ekskluzywnych marek uważane za szczyt kiczu, dziś jest postrzegane za modny trend w świecie mody. Na ulicach już od roku możemy zauważyć coraz częściej logo popularnych marek odzieżowych, zwłaszcza tych najdroższych, ale i nie tylko. Dzisiejszy trend w odróżnieniu z lat 80’ gdzie na ubraniach pojawiały się tylko ekskluzywne wizerunki projektantów, pozwala również na logo mniej ekstrawaganckich marek. Na koszulkach, czy też na kurtkach coraz częściej pojawiają się marki odzieży sportowej. To oznacza, że logomania trwa w pełni i co najlepsze – uważamy, że dopiero się rozkręca. Pewne jest również, że niezbyt szybko zniknie z naszych szaf, jak i z pola widzenia. Czym jest dla nas logomania? To nie tylko sposób na modny wygląd, ale i na sporą dawkę zabawy.

Logomania dawniej

Potencjał reklamowy w postaci logo na koszulkach, czy też innych częściach garderoby, zamiast wielkich, kosztownych billboardów sprawdził się doskonale. Lata 80’ rozpoczęły modę na znaczki, która dziś jest jednym z największych modowych hitów. Jednak w tamtych czasach stawiano tylko na ekskluzywne nazwy marek, którymi nie byle kto mógł pochwalić się na swoich plecach, czy piersiach. Produkty oznakowane specjalnym logo nie dało się nie zauważyć lub przejść obojętnie. Ubrania produkowane z modnym znaczkiem to najczęściej ekstrawaganckie części garderoby, które po ubraniu, na ulicy wręcz krzyczały wzorami oraz ostrymi kolorami. Jak jest dzisiaj?

Logomania obecnie

To nierzadki widok zobaczyć dziś kogoś ubranego w markowe logo. Największy trend panuje w większych miastach, gdzie to z reguły bardziej zamożne społeczeństwo manifestuje w ten sposób przynależność do bogatszej grupy społecznej. Czy, aby na pewno tak jest? Niekoniecznie. Jak już na samym wstępie wspomnieliśmy logomania nie tylko dotyczy tych najbogatszych marek, ale i tych z niższej półki. Tommy Hilfiger t-shirt już nikogo tak nie ekscytuje, jak to bywało wcześniej. Teraz oprócz znanych marek modowych, możemy bez problemu wyposażyć się w sportowe logo.

Na jakich częściach ubrań możemy spotkać logo marek?

Dawniej to zazwyczaj t-shirt, kurtka, bluza czy pasek do spodni. Teraz logomania to trend, który pojawia się dosłownie na każdej części garderoby. Może być to Tommy Hlfiger t-shirt, ale i również bielizna, czy strój kąpielowy. Dużą popularnością cieszą paski do spodni, torebki czy szaliki. Pamiętajcie jednak, że zbyt duża ilość logotypów na jednej stylizacji może wyglądać niekorzystnie. Proponujemy wybrać jeden element z logo, uzupełniony resztą ubioru w minimalistycznym charakterze.