Moda dla puszystych nikogo już dziś nie dziwi, a ubrań w większych rozmiarach zdecydowanie przybywa na rynku. Są one produkowane przez coraz większą rzeszę znanych i cenionych wytwórców, takich jak Tony Montana. Czy jednak producent to jedyna rzecz, na którą warto zwracać uwagę podczas wyboru ubrań XXL?

W świecie mody debiutowały najpierw damskie większe rozmiary, a z czasem dołączyły do nich również ubrania szyte z myślą o mężczyznach. Wielu producentów, jak np. Tony Montana, stawia w swoich kolekcjach na ubrania, które można dopasować do praktycznie każdej okazji, a jednocześnie takie, w których mężczyźnie będzie po prostu wygodnie. Oto garść porad, na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ubrań w większym rozmiarze powinien sam konsument.

Jakość materiału

Zdecydowanie pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest jakość materiału. W ubraniach w dużych rozmiarach jest go stosunkowo więcej aniżeli w tych, które dostępne są w mniejszej rozmiarówce. Podatność na rozciąganie, łatwość zaciągnięcia nitek czy po prostu materiał, który kiepsko współpracuje z nićmi na szwach – to wszystko sprawia, że ubrania po jednym praniu mogą być po prostu nie do użytku. Marki takie jak Tony Montana stawiają na jakość materiału, bo jest ona również wyznacznikiem jakości ubrań, które dostępne są w sprzedaży. Jeśli w parze z dobrej jakości materiałem idzie również świetne szycie, to możemy mieć pewność, że odzież będzie nie tylko adekwatna do naszych potrzeb, ale również dobra jakościowo.

Właściwy rozmiar

Każdy z producentów – również Tony Montana – ma swoją tabelę rozmiarów, według której dobrze jest dobierać ubrania do naszych potrzeb. Za pierwszym razem pozostaje nam albo zmierzenie ubrań na siebie, albo wybranie ich według rozmiaru w centymetrach, po zmierzeniu posiadanej już odzieży. Tony Montana oczywiście oferuje również możliwość zwrotu towaru i wymiany na rozmiar odpowiedni, jednakże wydłuża to cały proces zakupowy, co może być niewskazane, gdy szczególnie się nam spieszy. Warto dobrze przemyśleć zakupy w kwestii rozmiaru.